Tuesday, September 15, 2009

MARI MEMBELI BELAH - BRG ORI HARGA MURAH


Heil all...


Tahun 2009 ni tahun yg paling byk bisnes aku buat. Tp hampeh 1 pon blom bolh untung..haha..kali ni aku dpt offer dr kawan aku katanya dia bolh dpt brg2 branded & ori dr US. All items which I sold are cheaper than what you could get in Malaysia..tp xsemua laa barang kt sini dr US..ade jgk aku selit2 brg dr China..hehe & lagi 1, harga tu xtermasuk harga shipment lg..

Untuk orang yang beli banyak2.. aku akan bagi discount lagi dari harga yang sebenar... 1 Malaysia aku boleh hantar kalau korang nak barang-barang ni..(duit kene tambah skit laa utk aku courier kasi korang)

Kalau berminat (these are the steps):

1. Tengok dulu barang mana yang berminat.... pikir masak2 nak beli ke tak... ;)
2. Then bagi tau aku NO KOD barang mane yang korang nak cth - IP 101, PSB 102 kod brg ada aku bg kt tiap2 brg yg ada tu (just e-mail me at - capthuhu@gmail.com)
3. Kalau dah agreed - then payment will be made in my BSN, Bank Rakyat, Maybank, Public Bank or Affin account. Kalau sape tak cukup duit boleh buat 2x payment... tapi additional will be added to the existing price..harga utang kena la lain..and bile utang dah habis bayar..terus aku antar items tu..ok!!

Fyi.. sebenarnyer hot items yang aku selalu jual ialah Ralph Lauren - shirt.. sebab kat 1 Malaysia ni mahal sangat.. and kalau beli dekat uptown ke.. quality dia kurang..Anyway hope u enjoy ..belek2 barang yang aku jual ni...

No comments:

Post a Comment